Cea mai mare parte a investițiilor vor fi în extinderea gamei de produse, a declarat directorul financiar al companiei, Axel Strotbek.
Audi vrea să ajungă la vânzări anuale de 2 milioane de mașini și vehicule sport utilitare, după ce livrările au ajuns la 1,5 milioane de vehicule în 2013, cu doi ani mai drevreme decât era planificat, potrivit directorului general Rupert Stadler.
Bugetul de investiții se bazează pe un program de 13 milioane de euro valabil până în 2016, stabilit anul trecut, și se va concentra pe dezvoltarea de tehnologii cum sunt cele pentru motoare electrice.
Audi are ca obiectiv să devină lider pe piața automobilelor de lux, înaintea BMW, până la sfârșitul acestui deceniu.
BMW are la rândul său un plan de a contracara concurența Audi și a Mercedes-Benz, divizie a grupului Daimler, prin introducerea a 25 de modele în 2013 și 2014, între care 10, precum Rolls-Royce Wraith, care nu au predecesori.
Mercedes, plasat pe locul al treilea pe segmentul automobilelor de lux, urmează să lanseze 13 noi modele complet noi până la sfârșitul deceniului, în timp ce Audi își extinde gama de SUV-uri.